کد مطلب: 172962
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري:
صدور ۴۰۰ بارنامه در چهارمحال و بختياري/توزيع لاستيک موردنياز کاميون‌داران ظرف دو هفته آينده
تاریخ انتشار : 1397/07/08 15:43:30
نمایش : 1166
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: از صبح امروز تاکنون ۴۰۰ بارنامه در اين استان صادر شده است و لاستيک مورد نياز رانندگان ظرف يکي دو هفته آينده در اختيار رانندگان قرار خواهد گرفت.
به گزارش هفت چشمه، احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: از صبح امروز تاکنون ۴۰۰ بارنامه در اين استان صادر شده است.

وي با بيان اينکه لاستيک مهم‌ترين مشکل کاميون‌داران بوده است افزود: روز گذشته لاستيک‌هاي مورد نياز در گمرک ترخيص شده است و ظرف يکي يا دو هفته آينده در اختيار رانندگان قرار خواهد گرفت.

جمشيدي بيان داشت: در بحث توزيع لاستيک اولويت با کاميون‌ها است و در مرحله بعد اتوبوس‌ها مي‌توانند لاستيک موردنياز خود را دريافت کنند.

وي از توزيع يک جفت لاستيک دولتي بر اساس ميزان کارکرد کاميون خبر داد و گفت: در مراحل بعدي توزيع لاستيک بر اساس کارد مصوب صورت مي گيرد.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: لاستيک‌ها با قيمت مصوب صنعت، معدن و تجارت در اختيار رانندگان قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به اينکه آمار دقيقي از تعداد لاستيک موردنياز استان در دست نيست تاکيد کرد: تعداد لاستيک مورد نياز راننده‌ها متغير است و همين امر باعث شده تا آمار درستي در دست نداشته باشيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg